Kinderwerk Oeganda - Reisverslagen van Hannah Prins - WaarBenJij.nu Kinderwerk Oeganda - Reisverslagen van Hannah Prins - WaarBenJij.nu

Kinderwerk Oeganda

Ik hoop op 23 september 2013 voor bijna 5 maanden naar Oeganda te vertrekken. Hier zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in een christelijk kindertehuis en elke donderdag in een kindergevangenis. Ik woon, werk en verblijf in de buurt van Entebbe, een grote stad waar ook de vluchthaven is, ongeveer 40 kilometer onder Kampala de hoofdstad.

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2014

nog 11 nachies...

18 Januari 2014

mmm misschien blijf ik maar gewoon hier

27 December 2013

kerst

09 December 2013

trippie, maar ook gewoon weer lekker op de home.

23 November 2013

even snel
Hannah

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie hier iets lezen over mijn reizen die ik hoop te gaan maken. Om bij het begin te beginnen hoop ik 23 september me eerste reis te maken naar Oeganda.

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19934

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 18 Februari 2014

Kinderwerk Oeganda

Landen bezocht: