alles goed! - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Hannah Prins - WaarBenJij.nu alles goed! - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Hannah Prins - WaarBenJij.nu

alles goed!

Door: hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

21 Oktober 2013 | Oeganda, Entebbe

Lieve mensen!
Ik dacht ik blof heel even snel, heb namelijk niet echt iets bijzonders te melden, nouja ik ben vanmiddg voor het eerst van de bodaboda afgevallen, we gingen hup over een hobbel en ik zat een beetje te dromen en voor ik het wist zat ik op me kont op de straat:-)
Vandaag lekker de hele dag in de home geweest, veel schoongemaakt en dingen geregeld want vanaf woensdag en vrijdag komt de vara filmen dus dan moet alles tip en top zijn. En verder heerlijk van de kids genoten.
Afegelopen zaterdag was het zo super heet ik denk wel iets van 35 graden, dat we lekker met 4 dames bij het zwembad van een luxe hotel in entebbe waren beland, heerlijk even een minivakantie in deze heerlijke vakantie!
Morgen weer even naar de home en misschie naar de markt in entebbe om stof te halen voor kussens en gordijnen in het nieuwe jongens huis, de eerste jongens kunnen dit of volgend weekend over dus dat is echt super.
Het 'oude huis' wordt opgeknapt en een deel als meidenslaapplaats gehouden en de rest gaan we proberen om te toveren tot een klaslokaaltje, kliniekje en opslagplaats dus super om daar ook lekker bij te helpen!
Jullie horen vast snel weer wat van me! Liefs

  • 22 Oktober 2013 - 17:26

    Marinus&Piet:

    Er wordt weer veel werk verricht door jou en jullie! Gaaf! Heb je ook foto's van hoe het is geworden?
    Ow ow... zomaar op straat met je kont, haha, dan heb je dat ook ns meegemaakt! Geen dingen aan over gehouden? ;)
    Lekker dat jullie ff konden afkoelen in het zwembad, 35 graden... phoe phoe!
    Dikke knuffel!

  • 22 Oktober 2013 - 17:34

    Mama:

    Ha ha, deze geschiedenis is al eens eerder geweest, maar dan van papa's fiets. Lachwekkend. Doen we dus ook :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie hier iets lezen over mijn reizen die ik hoop te gaan maken. Om bij het begin te beginnen hoop ik 23 september me eerste reis te maken naar Oeganda.

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 19951

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 18 Februari 2014

Kinderwerk Oeganda

Landen bezocht: