Safari - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Hannah Prins - WaarBenJij.nu Safari - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Hannah Prins - WaarBenJij.nu

Safari

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

02 November 2013 | Oeganda, Entebbe

Lieve lieve mensen!

Men wat een enorme tijd geleden dat ik uberhaupt een keer geblogt hebt en ook lukt het allemaal niet helemaal met de foto’s enz maar ik probeer maar even wat.

Inmiddels ben ik 3 dagen met safari geweest naar Murchisonfalls wat meer in het noordwesten van het land. De eerste dag zijn we om kwart voor 7 bij het hotel vertrokken en kwamen we rond 4 uur aan bij het hotel, super lekker eten en wij verbleven in hele mooie tenten. De tweede dag zijn we echt van 7 uur ‘s ochtends tot 7 uur ‘s avonds in het safaripark geweest, en hebben we echt van alles gezien, olifanten, krokodille, buffels, nijlpaarden, giraffe, alleslei soorten appen en runderen, een boottochtje waar de watervallen hebben gezien en nog veel meer. We zijn op safari geweest met 6 vrouwen, super gezellig 4 belgische meiden, gerda een nederlandse vrijwilligster bij foodstep een schat van een vrouw, ik en natuurlijke onze driver. Het eten in het hotel was echt super lekker, we kregen lunchpakket mee e.d. en het dinner bestond echt uit 4 gangen ofzo. ‘s nachts sliepen we zo lekker in onze superluxe tenten en het was er echt heel stil en zoo mooi!

Op de home wordt alles ook steeds mooier het jongenshuis is af en de eerste jongens slapen er al, het oude gebouw hopen we aankomende week helemaal op de knappen, de meidenkamers schoon te maken en op te ruimen en te schilderen. En de oude kamers van de jongens zullen we omtoveren tot een kliniekje, klaslokaaltje, opslag en vergaderruimte. Oftewel er is genoeg te doen, dus ga ik nu maar op naar de home en horen jullie snel weer van me, want me inspiratie om alles op papier te zetten is echt even pleiten, sorry!

Liefs,
Hannah

  • 02 November 2013 - 11:41

    Andreas:

    Hi lieve zus, leuk dat je weer een berichtje plaatst. Heeeeeel benieuwd naar je foto's! echt super!

  • 02 November 2013 - 14:46

    Anneke:

    Hoi hannah...
    Wat een ervaring voor jou om dit allemaal mee te mogen maken
    En wat een prachtige foto s joh.....geniet er maar goed van!!
    Groetjes anneke

  • 02 November 2013 - 19:13

    Janny:

    Hey lieverd,
    Geweldig om weer van je te horen en prachtige foto's van alle dieren!
    Liefs, X

  • 02 November 2013 - 20:42

    Anne:

    Ha Mooi Hannah,

    Ik hooop dat je veel foto's hebt gemaakt! Ben heeeeel benieuwd, hihi! Maar wat een onwijs gave ervaring joh!

    Allemaal kusjes,
    Anne

  • 02 November 2013 - 20:44

    Anne:

    Haha, dacht dat ik de foto's niet kon vinden. maar gevonden, wat gaaaaf & stoer!

  • 03 November 2013 - 00:07

    Johannes:

    Wouwwwwwwww sis echt onwijs gaaf

  • 03 November 2013 - 21:46

    Marinus&Piet:

    Waaaauuuw dit is toch n droom die uitkomt!!!
    Geweldig om die dieren in het wild te mogen zien!!! Lijkt me erg indrukwekkend joh...
    Tof dat je ook foto's hebt kunnen plaatsen op je blog, kunnen wij n beetje meegenieten! ;)
    Heerlijk dat je ook zo lekker hebt gegeten en geslapen tijdens je verblijf daar, echt ff vakantie gevierd dus! Dat heb je wel verdiend na al dat harde werken!
    Heb je ook foto's van de opgeknapte home enzo? We zijn wel benieuwd! :)
    Werkse daar in ieder geval!
    Dikke knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie hier iets lezen over mijn reizen die ik hoop te gaan maken. Om bij het begin te beginnen hoop ik 23 september me eerste reis te maken naar Oeganda.

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 19948

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 18 Februari 2014

Kinderwerk Oeganda

Landen bezocht: