rustig weekendje! - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Hannah Prins - WaarBenJij.nu rustig weekendje! - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Hannah Prins - WaarBenJij.nu

rustig weekendje!

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Hannah

07 Oktober 2013 | Oeganda, Entebbe

Lieve mensen, ik dacht ik ga maar weer eens even bloggen, ook al heb ik afgelopen dagen niet zo heel veel meegemaakt.
Nouja onze luizen verwijderd, die we waarschijnlijk in kampiringisa afgelopen donderdag hebben opgelopen. Vrijdag ben ik gewoon een dagje naar de home geweest, het had die nacht echt keihard geregend en s'ochtends ook nog, dus daar glibberde ik achterop de boda naar het kindertehuis. Zaterdag heb ik de hele dag op zefanja en namuli gepast, schatjes! Zondag een lekker rustig dagje gehad en naar een dienst geweest van jaja ruim 3 uur maar absoluut niet saai, echt heerlijk om te zien hoe anders deze mensen hun geloof een invulling geven. Vandaag even naar kampala geweest, even om een hoekje gekeken bij het enorme regeringsziekenhuis, Renske moest daar namelijk even wat regelen. Maar dat is echt zoo een groot verschil met onze ziekenhuis, allemaal wat oudere gebouwen, veel te weinig parkeerplek of je moet in een zandbak 10 minuutjes lopen van het ziekenhuis, je auto willen parkeren:-) en ook de artsen en verpleegkundige en overige personeel doen alles lekker rustig aan, zelfs op een plek waar soms een beetje haast misschien wel handig is. Heel interessant allemaal dus, verder nog een rondje door kampala gereden, en zelfs dan zie je al super veel. Sorry ik heb er niet zoveel foto's van want het regende, ja we zijn van suiker:-) en we hadden eigenlijk geen tijd. Dus er komen vast nog veel meer foto's, we hebben nog even:-)

  • 07 Oktober 2013 - 19:20

    Martha:

    Hey afrikaantje! Wat en mooie foto s weer. Je hebt een mooi huisje daar! Succes met je kleine vriendinnetje morgen, afzetten bij home. Ze heeft denk ik super genoten van de 1 op 1 aandacht die jy haar hebt kunnen geven. Zeker weten dat je alle luisjes kwijt bent??? Ook al had je een rustig weekendje, ik geniet van je blogs hoor! Liefs en succes deze week. Love xxxx

  • 07 Oktober 2013 - 19:20

    Janny:

    Hihi, niet zoveel mee gemaakt!?
    In vergelijking met eerder deze week niet, maar toch echt wel bijzondere dingen he?!
    Leuke foto's, dat maakt het plaatje voor ons, hier in Nl, helemaal af!
    Dag hoor, X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie hier iets lezen over mijn reizen die ik hoop te gaan maken. Om bij het begin te beginnen hoop ik 23 september me eerste reis te maken naar Oeganda.

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 19944

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 18 Februari 2014

Kinderwerk Oeganda

Landen bezocht: