zon,zee,strand! - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Hannah Prins - WaarBenJij.nu zon,zee,strand! - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Hannah Prins - WaarBenJij.nu

zon,zee,strand!

Door: han

Blijf op de hoogte en volg Hannah

08 Oktober 2013 | Oeganda, Entebbe

Lieve mensen! Ik weet niet of ik jullie de afgelopen dagen wel een goede indruk gegeven heb van alles hier, er is namelijk meer dan al die heftige verhalen, namelijk zon,zee en strand! Vanochtend kwamen we om half 10 aan bij de home, het kindertehuis, renske, namuli en ik omdat we haar officieel naar de home brachten. De kleintjes, dit zijn er 4 nu met namuli erbi 5, dus sara, junior,pieter en esther waren zich lekker buiten aan het wassen en gek doen en natuurlijk mooi maken want ze gingen naar the beach zeiden ze. Maar nathalie wist van niets tot ze ineens bedacht mmm dat is eigenlijk wel een heel strak plan, want het was zulk mooi weer en de kleintjes konden wel wat extra aandacht gebruiken. Dus we zijn lekker met nathalie en renske, en 2 nederlandse vrijwilligers: kelly en gerda, een auntie en de 5 kleintjes naar het stardn geweest. Niet alleen zei maar vooral wij hebben heerlijk genoten, check de foto's maar:-)
En echt op ze hannahs natuurlijk ben ik verbrand, het was lekker onverwachts dat ik geen zonnebrand mee had, maar dat was het zeker waard, zo heerlijk om die lieve kinderen te zien genieten!!

  • 08 Oktober 2013 - 20:32

    Janny:

    Oh, wat een lekker stranddagje was dat, zeg! De foto's laten wel zien hoe blij de kids daar mee zijn! Haha, en jij ook! Leuk!

  • 08 Oktober 2013 - 20:37

    Martha:

    Gave ketting Han! Daar gekocht? Heerlijk dagje zo op t strand. Kids vinden je erg lief zo te zien. K heb renske ook ff op fb toegevoegd. Truste voor zo.

  • 08 Oktober 2013 - 20:49

    Marinus&Piet:

    Wat n mooie koppies van die kids!!! HEERLIJK!!! k Zou graag ff langs komen! :)
    Mooi dat je echt lekker met ze kan spelen en aandacht kan geven, heerlijk hoor!
    En wat zie ik daar op de borden??? Is dat wat ik denk dat t is??? Frietjes??? Haha...
    Leuk dat je zo vaak een berichtje plaatst trouwens!
    Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie hier iets lezen over mijn reizen die ik hoop te gaan maken. Om bij het begin te beginnen hoop ik 23 september me eerste reis te maken naar Oeganda.

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 855
Totaal aantal bezoekers 19946

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 18 Februari 2014

Kinderwerk Oeganda

Landen bezocht: