alweer een week in uganda - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Hannah Prins - WaarBenJij.nu alweer een week in uganda - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Hannah Prins - WaarBenJij.nu

alweer een week in uganda

Door: han

Blijf op de hoogte en volg Hannah

01 Oktober 2013 | Oeganda, Entebbe

Lieve mensen,
Ik vind jullie reactie allemaal zo lief en super fijn doet me echt goed, alles is hier zo anders en best wel heftig dat het enorm fijn is om jullie berichtjes te lezen en te weten dat jullie aan me denken, bedankt!!
Op de eerste foto zien jullie Namuli, een meisje van ongeveer 2 dat sinds een paar dagen bij ons woont (bij renske, waar ik ook in huis zit) en waarschijnlijk volgende week officieel naar foodstep het kindertehuis gaat. Eerst was ze ziek,slap,wormpjes en ondervoed maar het gaat super goed met haar ze lacht veel maar heeft ook echt haar eigen willetje!
Verder nog een foto van me kamer, echt een heerlijke plekje om me af en toe even terug te trekken om alles te verwerken, met een heerlijk bedje.
Afgelopen vrijdag hebben we de muurschildering bij het kindertehuis zo'n beetje afgemaakt, heel gaaf geworden. Zaterdag en zondag heb ik een beetje rustig aan gedaan, naar een hele bijzondere afrikaanse kerkdienst geweest, samen met eunice(ze maakt vaak schoon e.d. en past op zefanja, woont naast ons huis) en zefanja, heel gaaf om me de maken de mensen stonden echt heel dicht bij God voor mijn idee, en dat in een land waar zo enorm veel gebeurt. Gisteren heb ik de hele dag op het kindertehuis,de home,meegedraaid, de staf e.d. en de oudere kinderen waren namelijk allemaal naar een begrafenis van een van de kids.
Vandaag een begin gemaakt met het administratieve werk van het kindertehuis, ik ga dat deze periode een beetje bijhouden, en jullie weten dat ik heel goed ben met computers dus natuurlijk komt dat goed:-)
Het kantoor, de office, staat ook gewoon op het terrein van het kindertehuiz dus tussendoor lekker met de kids bezig geweest. Het is geweldig om te zien hoe vrolijk en geweldig ze zijn terwijl ze, zoals ik vooral vandaag hoorde, al zoveel mee hebben gemaakt.
Ik hoop dat jullie er wat van snappen en dat het niet te lang is, bedankt voor al jullie lieve woorden enz!!

  • 01 Oktober 2013 - 21:00

    Janny:

    Lieve Hannah,
    Fantastisch om te lezen hoe je al lekker je draai hebt gevonden!
    Leuk dat je al allerlei vaste bezigheden hebt. Zo kan je echt een meerwaarde zijn voor de mensen en kinderen daar. Wat zijn die kinderen op de foto, schatjes om te zien!
    Suc6 verder, meissie!
    Ennnn, je reisverslagen zijn beslist niet te lang!!!
    Lieve groetjes, Janny


  • 02 Oktober 2013 - 20:19

    Martha :

    Hè zus, fijn je net ff gesproken te hebben! Je schrijft mooie verhalen! Goed om te lezen dat je daar zoveel kan betekenen. Geniet er van lieve zus! Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie hier iets lezen over mijn reizen die ik hoop te gaan maken. Om bij het begin te beginnen hoop ik 23 september me eerste reis te maken naar Oeganda.

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 19952

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 18 Februari 2014

Kinderwerk Oeganda

Landen bezocht: