Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Hannah Prins - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Hannah Prins - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Hannah

23 September 2013 | Nederland, Nederland

Vandaag is het dan eindelijk zover... ik vertrek vanuit dit kikkerlandje naar Uganda. En ik ga jullie proberen 5 maanden lang zo goed mogelijk op de hoogte te houden, via berichtjes en foto's. Ik hoop dat het me lukt, aangezien ik niet zo van schrijven houdt dus misschien horen jullie ineens een paar weken niets van me maar dan gaat het nog steeds allemaal goed hoor.
Volgens mij kun je ook een berichtje achterlaten en als je het vervelend vind dat je automatisch een berichtje krijgt van een nieuwe update, hoor ik het wel :)
Ik vlieg vanavond om 21.20 en land om 05.50 op Dubai als het allemaal goed gaat, 3 uur laten stap ik weer in het vliegtuig om dan om 13.00 in Entebbe (uganda) de landen.
Jullie horen natuurlijk zo snel mogelijk iets van, als ik veilig aangekomen ben.
liefsss

  • 23 September 2013 - 11:34

    Niki:

    Aaaaah zo spannend!!! See you at the airport!

  • 23 September 2013 - 11:58

    Anne-Wil:

    Hey Hannah,

    Echt gaaf dat je dit gaat doen! Ik wens je veel zegen, sterkte en plezier toe voor de komende tijd!
    Leuk dat ik je zo een beetje kan volgen!

    Liefs, Anne-Wil

  • 23 September 2013 - 17:13

    Marinus&Piet:

    Hele goede reis zusje!!! En laat maar gauw weten indd als je veilig bent aangekomen! ;)
    Pas goed op jezelf!
    We pray for youuu!!!

  • 23 September 2013 - 19:03

    Laura:

    Hee Hannah!

    Geniet ervan! Heel veel plezier en sterkte en vooral veel zegen!
    Ik hoop dat je de tijd van je leven hebt! ;)

    Liefs

    Laura

  • 23 September 2013 - 22:21

    Martha :

    Hè zus, ondertussen zit je lekker in t vliegtuig (als t allemaal goed gegaan is) k moet zeggen k heb best een knoop in m'n maag, maar k weet dat je het ontzettend gaaf gaat krijgen! Xx

  • 24 September 2013 - 10:43

    Christine:

    heey Hannah,

    hoop dat je een goede reis heb en veilig aankomt!!Je zult daar een leerzame/mooie tijd hebben maar ga je wel heel erg missen xxx

  • 24 September 2013 - 14:54

    Hilde:

    Hannah, superveel plezier daar, geniet ervan en doe geen gekke dingen! Ik ga je missen :(( Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie hier iets lezen over mijn reizen die ik hoop te gaan maken. Om bij het begin te beginnen hoop ik 23 september me eerste reis te maken naar Oeganda.

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 19950

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 18 Februari 2014

Kinderwerk Oeganda

Landen bezocht: