even snel - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Hannah Prins - WaarBenJij.nu even snel - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Hannah Prins - WaarBenJij.nu

even snel

Door: hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

23 November 2013 | Oeganda, Entebbe

Lieve mensen,
Even snel van mij het laatste nieuw.
Afgelopen woensdagavond zijn we naar een dansvoorstelling geweest, warenalle dansen werden uitgevoerd van allemaal verschillende stammen. Zwarte mensen kunnen zoo goed dansen, het wasecht geweldig! Vandaar een de lekkere onduidelijke foto's maar ik dacht dan zien jullie er in ieder geval meer van.
Aankomende tijd ben ik niet zo bereikbaar denk ik want ik ga van begin volgende week 10 daagjes met safari, watervallen, een berg beklimmen, haha ja alweer een soort van vakantietje, sorry:-) daarna ga ik het niet meer soen hoor. Maar ik weet dus niet hoe het met stroom en internet is, dus we zien het wel.
Het gaat trouwens super goed, en ik geniet echt enorm!!
Liefs

  • 23 November 2013 - 08:14

    Janny:

    Lekker door blijven genieten dus! :-)
    X

  • 23 November 2013 - 14:31

    Elma:

    Lieve Han, wat super om te lezen wat je daar allemaal meemaakt, hoewel het soms ook heel moeilijk moet zijn om al het verdriet en ellende te zien daar. Geniet van je safari en de rest van je tijd daar!! Liefs Elma

  • 23 November 2013 - 17:00

    Marieke Van Heerdt:

    Hoi Hannah,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar en dat je ons op de hoogte houdt.
    Geniet van de komende 10 dagen en be carefull!

    Groetjes
    Marieke en de mannen



















Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie hier iets lezen over mijn reizen die ik hoop te gaan maken. Om bij het begin te beginnen hoop ik 23 september me eerste reis te maken naar Oeganda.

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 19938

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 18 Februari 2014

Kinderwerk Oeganda

Landen bezocht: